Vraagje: Wie weet waar de dans-pagina van D66 staat ?

Mon Nov 12 15:25:28 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>Heb je hier wat aan?

 Merci, maar da's niet wat ik bedoelde. Het is wat lastig om te omschrijven
 wat ik dan wel bedoelde want het is meer zo dat ik me 'meen te herinneren
 iets gezien te hebben'. Destijds besteedde ik er geen aandacht aan want ik
 vond het nogal dommig en zag de relevantie niet - vandaar dat ik wat vaag
 ben. Maar nu overal Sirius opduikt, zou die relevantie er bij nader inzien
 wel degelijk kunnen zijn.

 Op die links die jij gaf staat ook termen als 'Awakening' en zo - dus daar
 gaat heel wat ellende achter schuil, maar ik wil nu ook weer niet op alle
 slakken zout leggen. Daarenboven zit ik niet achter BvdH aan, maar achter
 de Vrijmetselarij in D66. Boris is deze week een beetje de pineut omdat ik
 zijn websites afloop - Gerard Schouw lijkt me toch echt een zwaarder geval.

 Het Katholiek Magazine voor Nederland en Vlaanderen schrijft ook het een
 en ander over de EU en de Vrijmetselarij, Lees waarom elk normaal mens
 tegen die vreselijke EU-Grondwet behoort te zijn...
    http://www.catholica.nl/archief/nr41/cristendom.html
 Voordeel van zo'n bron is dat men er op mag vertrouwen dat het vrij is van
 smetten van de Vrijmetselarij (daar staat het nadeel van het conservatisme
 weer tegenover).

 Ik begin ergens te vermoeden dat Geel D66 waant dat 'Vrijzinnigheid' bete-
 kent dat men achter Mercurius aanrent (danst) met dezelfde slaafsheid waar-
 mee de confessioneel dat doet met God. Als dat zo is (en daar heeft het alle
 schijn van), dan is Geel D66 niet goed snik.
 Het zou verklaren waarom het dermate deterministisch is dat het - volkomen
 in de ban door wat zich zoal tussen de oren heeft genesteld - zelfs D66-
 congressen laat beginnen in een brouwerij van Sirius-bier.

 D66 is *zeer ernstig* ziek.