Sirius in D66-filmpje

Sun Nov 11 20:54:22 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Marcel van Dalen <m.dalen10 at CHELLO.NL>,
>Excuus: Er is al een auto ; De Lotec Sirius!

 Overigens: wel leuk dat je die opmerking maakt.

 Je moet eens met de fiets langs een rij geparkeerde auto's rijden. En
 dan kijken naar de logo's van al die merken... Doe dat maar eens, dan
 zie je precies waarom ik deze opmerking maak...

 Overigens kan ik je ergernis best begrijpen - die heb ik zelf ook al
 een tijdje. En neen, ik vind dit soort berichten ook niet leuk. Maar
 iemand moet het doen - en die iemand is iemand die er zelf niet aan
 meegedaan heeft en het allemaal door kreeg... Kennelijk valt mij die
 rol toe. Ik heb daar zelf ook niet om gevraagd. Maar belangrijk is
 het wel - wil D66 overleven...