Sirius in D66-filmpje

Steven Rieder Steven at RIEDER.NL
Sun Nov 11 14:06:28 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi,

Op 11 nov 2007, om 09:54 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks het volgende
geschreven:

> Nou, da's heel dapper van je... sterke argumentatie, ook.

Van gebrek aan sterke argumentatie mag je mij pas betichten als je er
zelf wel mee komt. Mij is vaak verteld dat als meerdere theorieën iets
beschrijven, de simpelste de beste is. Het lijkt mij simpeler aan te
nemen dat Boris homorechten belangrijk vindt dan dat jouw vage
geneuzel over astrologie klopt.

> Laatst merkte ik op dat men moet zoeken naar de *ware betekenis* van
> het
> woord 'holebi'. Als men in het Engelse woordenboek kijkt, dan staat
> 'hole'
> van 'holebi' voor 'hel', voor het verborgene - tijdens een
> Zonsverduistering
> is de bestaande dualiteit (bi), man en vrouw, verborgen en komt de
> verbor-
> gene, de homo Mercurius, de nihilist, de terrasdemocraat, uit de kast.
>
> Kijk, dan is die zaak ook meteen maar even astrologisch opgelost...

Tsja, of het is gewoon een afkorting van homoseksueel, lesbienne en
biseksueel. Dat lijkt mij simpeler en dus beter.

Groeten,
Steven