Groene, Paarse en Gele periode van D66: Sirius in D66-filmpje

Sat Nov 10 20:34:51 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je ziet inderdaad een puntje links. Maar waarom zou dat Sirius zijn? En
indien dat Sirius is, wat wil men daar dan mee bereiken. Of denk je dat
mensen daardoor beinvloed worden? Ik zie de reden erachter niet waarom
men dit zou doen?

PS. Wat is dat derde puntje dan? Vlak voor dat puntje links te zien is
is er een beetje rechtsonder ook een puntje te zien. Er is dus sprake
van drie puntjes, sterren zo je wilt... Dus is het dan Sirius niet? Of
is er een Sirius C....