Getier over homoseksuelen?

Sun Nov 4 17:14:19 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja en?
Moeten we dan subisidies zonder voorwaarden geven?
Ik volg je niet meer, Hein.
Ik stelde slechts dat subsidies aan politieke partijen
slechts gegeven moeten worden als die partijen geen mensen buitensluiten
op grond van geslacht, seksualiteit of andere persoonskenmerken.

Wat mij betreft geldt dat ook voor bobliotheken, kunst en cultuur,
en sociale en maatschappelijke activiteiten.
Geen discriminatie op kosten van gediscrimineerden.

Fritz van Rikxoort