Getier over homoseksuelen?

Sun Nov 4 17:11:37 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Ik raak bij jou altijd het spoor bijster, Hein,

Je gaat nooit in op feiten of meningen van anderen,
en wijdt steeds verder uit of ondervaagt.

Nut van een lijst als deze is wijzer worden,
en constateren waar je het eens en oneens bent.

Ik geef aan waar ik het met je eens ben,
maar jij gaat niet in op specifieke feiten en meningen van anderen.

Ik heb dus geen idee wat je nu naar voren brengt.
Je bent in het algemeen tegen subsidies?
Of je bent voor subsidies om discriminatie te bevorderen
op kosten van gediscrimineerden?

Ik speel de man als ik nu een keer concreet antwoord vraag?
Of speel jij de man als je uitwijdt zonder in te gaan op wat ik zeg?

Fritz van Rikxoort