Getier over homoseksuelen?

Sun Nov 4 07:05:02 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je voert een hele andere discussie, en gaat niet in op de kwestie die aan de
orde was. Ik begrijp nu dat je tegen subsidies uit algemene belastingen
bent. Want subsidies zonder voorwaarden bestaan niet.

Overigens ben ik net als jij tegen alle overbodige subsidies. Tegen al die
sigaren uit eigen doos, want de hoge belastingen vanaf sociaal minimum
betaalt iedereen zelf. Schaf bijna alle subisides af en de belastingen kunne
zover omlaag dat ook bijna iedereen zelf de broek kan ophouden. Tegen al die
doekjes voor het bloeden, want de meeste subsidies compenseren de extra
belastingen maar half.

Maar zolang subsidies bestaan, waaraan iedereen ongeacht kenemerken moet
meebetalen, moeten die subsidies ook vrij van discriminatie van betalenden
besteed worden. Het is van de zotte mensen te dwingen te betalen aan hun
eigen discriminatie.

Fritz van Rikxoort