Homosexualisering van D66 en de samenleving

Hein Van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu May 31 22:11:32 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kennelijk op een teentje getrapt. Luistert, mister Privé, ik heb een hekel aan mensen die in legertjes gaan zitten om anderen te bevrijden. Ik geloof in ZELFbevrijding. En ja, de hollandse gay-movement is een exportproduct geworden, een life-style die wordt opgelegd aan culturen die er geen zin in hebben. Ja, ik ben voor bevrijding, maar niet =opgelegd=. Polen is een orthodox katholiek land, lange tijd opgelegd `bevrijd` door de sovjets. Rusland is een orthodoxe samenleving. Ze zijn nog niet klaar voor onze verlichte ideeën, deze landen verlangen terug naar traditionele waarden. De homo`s daar hebben het niet makkelijk ...laten we ze hier opvangen .