Homosexualisering van D66 en de samenleving

Herman Prive h.v.d.akker at CHELLO.NL
Thu May 31 20:53:58 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De discussie begint Wilderiaanse vormen aan te nemen.
Lekker generaliseren en scoren maar.

"Al die volgevreten zelfvorldane nichten"
(ik heb de spellingfout maar intact gelaten)
"Westerse potten en flikkers die HUN bevrijding aan
anderen opleggen"
"die met Gay Parades hún normen aan De Oost willen opleggen"

Het gaat hier om mensen die gediscrimineerd worden, die het leven
niet kunnen beleven zoals ze dat graag zouden willen, zonder daar
anderen kwaad mee te doen.
En het zijn die "volgevreten zelfvorldane nichten en potten" die
in de wetenschap hoe het hier vroeger was, vrijwillig hun
gevoelsgenoten uit (EU-!!!)landen die de mensenrechten op dit
gebied niet respecteren, ondersteunen.
Ik heb alle respect voor die steun en vind het walgelijk dat je
dergelijke bewoordingen durft te gebruiken.

En de vergelijking met Bush en Irak, dat die volledig uit
de lucht gegrepen is hoef ik je hopelijk niet uit te leggen,
evenmin als het Napoleon-gebrabbel.

Homoseksualiteit als cultuuruiting?
Laat me niet lachen.