D66'ers stemmen VVD'er in Eerste Kamer

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue May 29 09:23:24 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, May 28, 2007 at 10:52:46PM +0200, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Overigens hebben ook D66 en de VVD een lijstverbinding gesloten. Terwijl D66
> het vorige kabinet liet struikelen omdat de partij het optreden van een
> VVD-minister verfoeide. Tijdens de Tweede Kamerverkiezingen hebben deze
> partijen campagne tegen elkaar gevoerd en nu hebben ze een lijstverbinding
> voor de Eerste Kamer. Logisch dat de burger aangeeft de politiek niet meer
> te begrijpen.

Was vorige maand al ergens in het nieuws, verwerpelijk inderdaad. Als
ik het tevoren had geweten, had ik voor de provincie niet, of iets anders
gestemd. Sluiten ze die verbinding overigens voor of na de verkiezingen,
in het geval van de staten?

--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |