Rechter legt domeinnaam 112.nl bij overheid

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Sat May 12 09:02:06 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Saturday 12-5-2007 04:24, Henk op xp wrote:
>Moeten we daarin de verklaring zoeken voor (het zooitje) Europa, Glenn? ;)
>http://europa.eu/
>
>Henk Elegeert

Haha, er is toch een verschil.
http://europa.eu is een site met dezelfde inhoud in verschillende talen.
Een eventueel www.112.eu zou een site worden met
voor elk land verschillende inhoud.
Maar je hebt gelijk, het zou kunnen.

Trouwens om op .gov terug te komen.
In welk wetboek staat dat het allemaal in het Engels moet?
Je kunt toch een .reg of een .ovh site creëren
(afkorting van regering resp. overheid).

Tot ziens op het congres, (zonder het van elkaar
te weten want ik weet niet hoe je er uit ziet).

Glenn.