navelstaren em koffie

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Sat May 12 05:01:47 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marcel van Dalen schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Beste D66ers,
>
>  Vandaag op ons congres begint onze toekomst!!!

Hihi, elke creationist zou zo beginnen,  maar slaat nergens op.
Onze toekomst bestaat niet kan zeker niet vandaag beginnen.
Ook totale onzin!

>  Een zware klim, maar toch!!

Oh, waaraan is men dan  toch begonnen? Heb
je wel de goede klim? Dadelijk kom je als eerste aan, mare ...

>  Wij, jullie en ik, gaan investeren in die toekomst!!

Ik niet hoor. Dat doe je maar zonder mij.

Ik investeer in vandaag, en dat elke dag opnieuw.
In de toekomst kun je simpelweg niet investeren.

 > Onze
>  rugzakken vol met piketpalen, Piketpalen die ons leiden naar morgen,
>  naar overmorgen, naar de toekomst!!

Jeetje, wat een verspilling van energie. Dus D66 gaat zich nutteloos
vermoeien met het (bergop) versjouwen van piketpalen,  etc... ?!

>  Vele bergpassen zullen we tegen
>  komen, maar, jullie en wij allemaal, beste D66ers, we zijn klaar voor
>  de klim.

Ja, simpel. Je zet er zelf je piket paaltjes uit.
Vraag is, of die wel goed staan !?!

>  Onze boodschap is helder;

Ja, klimmen tot je een ons weegt met piketpaltjes
in je nek die je de weg wijzen naar de toekomst.

Duidelijk is dat die langs reeds betreden  paden zullen
liggen. D66 durft de werkelijke uitdaging dus niet aan.
Die boodschap is duidelijk!

>  En de horizon oneindig!!

?? Wow dat spreekt,  wat een beeld !!!

Heb je als je op een bolletje leeft?
Dus, D66 zet haar doelen buiten haar bereik?

>  Wij,
>  sociaal liberalen, wij gaan, en laat ik het maar plat zeggen: wij
>  gaan vele bergetappes winnen!!

Haha, kunst je slaat zelf je piketpaaltjes langs reeds betreden paden.
En hoezo ´wij´ ? Er kan er maar één winnen.

>  (begin van de slottoespraak van Pechtold op het congres)

Precies ´slottoespraak´. Laat het zijn laatste zijn ...

Henk Elegeert