navelstaren em koffie

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Fri May 11 17:23:50 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op vrijdag 11-05-2007 om 11:02 uur [tijdzone +0200], schreef Hein van
Meeteren:

> <...> Ik
> heb het gehad met de Leider. Ik kan mijn zaterdag wel beter besteden dan
> mee te doen met het spelletje collectief ontkennen dat Pechtold wenst te
> spelen met zijn klapvee in Rotterdam. Zingen jullie maar fijn het
> halleluja, veel warmte en stralende ogen morgen, Hein drinkt koffie met
> zijn geliefde en zijn kids.
>
> Hallelul ja!

<...>

Het moet beslist fantastisch zijn Hein van Meeteren te zijn. De wereld
is zóóó eenvoudig.
Enerzijds heb je hen die het weten. Da 's een heel beperkte groep. Zo
beperkt, dat 'ie misschien maar uit één persoon bestaat. Anderzijds heb
je de collectieve ontkenners. Maar die tellen niet mee, want dat is
alleen maar klapvee, dat hallelulja zingend met ietwat vochtige ogen de
Leider staat aan te zien.

Blijf beslist doorpissen Hein, zo word je ooit nog wel eens
lijsttrekker. Ooit...

Proost!

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink