navelstaren em koffie

Marcel van Dalen m.dalen10 at CHELLO.NL
Fri May 11 17:19:17 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste D66ers,

Vandaag op ons congres begint onze toekomst!!!
Een zware klim, maar toch!!
Wij, jullie en ik, gaan investeren in die toekomst!!
Onze rugzakken vol met piketpalen,
Piketpalen die ons leiden naar morgen, naar overmorgen, naar de toekomst!!
Vele bergpassen zullen we tegen komen, maar, jullie en wij allemaal, beste
D66ers, we zijn klaar voor de klim.
Onze boodschap is helder;
En de horizon oneindig!!
Wij, sociaal liberalen, wij gaan, en laat ik het maar plat zeggen: wij gaan
vele bergetappes winnen!!

(begin van de slottoespraak van Pechtold op het congres)