kwart miloen in Nederland zonder ziektenverzekering.

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Fri May 4 23:53:48 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Henk, met permissie, maar wat heeft de verslechterende situatie in
gereformeerde gezinnen te maken met het nieuwe zorgstelsel? Volgens mij
hebben die refo's er moeite mee dat hun kinderen zich niet meer zomaar in de
luren laten leggen, en door de computer 'de wereld' binnenkrijgen.
Groeten,
Bert.

Op 04-05-07 heeft Henk op xp <HmjE at home.nl> het volgende geschreven: