Tijd voor de Feniks strategie

Hein Van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue May 1 22:31:16 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik begrijp het vanuit je eigen strijd, maar volgens mij valt de man
overall wel mee...

Groeten,
Mark Giebels
Nee, de man valt niet mee. Hij is een rechtse, atlantische activist, die niet in staat is op het juiste moment het juiste standpunt in te nemen. Hij deelt dat met veel d66-ers, in die zin is hij de voorzitter die d66 verdient

d66 wordt nog steeds geleid door bestuurlijke carrieristen, mensen die hun standpunten aanpassen aan de politieke dagkoersen. Ware visionairen zijn weggezuiverd, op z`n d66-s: doodgezwegen, niet op kieslijsten geplaatst etcetera .

Verhagen zet deze lijn door, aangevuld met agressief cynisme t.a.v. Hen die anders dan hij denken.
Wij van Openheid hebben onlangs weer eens mogen horen hoe stompzinnig we zijn om openheid over irak te eisen.

Gefeliciteerd met deze voorzitter ...