Tijd voor de Feniks strategie

Hein Van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue May 1 19:36:19 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, Bernardus. Ik ken Frans goed. Heel goed. Toen ik de partij verliet wegens Irak kreeg ik zijn cynisme over me heen. Toen ik de wederopbouw van d66 nastreefde als kandidaat lijsttrekker kreeg ik zijn venum over me heen. En nu is het ineens wel fenix, herrijzenis. Het type dat het afbrandde toen het actueel was (Als we een jaar geleden de guts hadden gehad te fenixen dan waren we nu de trotse liberaal democraten van de lage landen) en nu ineens bekeerd zijn tot MIJN programma. Het spijt me, ik vind dat opportunisme ten top. In ieder geval zal Verhagen in mij een geduchte opponent vinden. Want het is typisch d66 om mensen  af te branden die op tijx de visie hebben (Jalolezie?) en later die visie als eigen verdienste uit te venten. Niet zo charmant.