Homo-hysterie: Henk Krol verspreekt zich

Sat Mar 31 01:15:39 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Original Message-----
 On Behalf Of André van Wanrooij
Sent: zaterdag 31 maart 2007 0:29
To: 'Dr. Marc-Alexander Fluks'; D66 at NIC.SURFNET.NL

[...]
Oh ja,
Ik had eerder beloofd je te zeggen wat je beter kan doen dan boven een
teiltje hangen.

Binnenkort is er een Congres. Zoek wat gelijkgestemde D66-ers op en dien
een
APM in. Dat kan via een afdelingsvergadering of via de regio. Ook
digitale
platformen kunnen een APM indienen.
Roep in die motie op om ieder homo-onderwerp uit te sluiten van
behandeling
of zoiets.
Je weet je woorden en retoriek immer al zodanig te formuleren dat je
vast
een prachtige tekst voor deze motie weet te vinden.

Laat dan de democratie haar werk doen.
Desnoods zal ik je motie mee ondersteunen als je niet genoeg
medestanders
vind. Maar dan wel op de voorwaarde dat we de uitspraak van het Congres
respecteren. Deal?

<
FRITZ:
Maar André...

Hoe komt Marc met andere zuivere hetero's ooit aan een meerderheid
op een D66-congres?
Daar hebben hele en halve homo's zoals gewillige bi's
toch al decennia een absolute meerderheid?

En zelfs hun hetero-vrienden zouden toch nooit gewetenloos
a la het regeerakkoord gewetensbezwaren tegen homo-onderwerpen
ondersteunen op een gezellig D66-congres?
EINDE

Ik zie je bijdrage aan het Congres graag tegemoet. We zijn immers
democraten
66 nietwaar?

Groet,
André van Wanrooij
Roosendaal

>  Marc Fluks, Amsterdam
>

> --
> This message has been scanned for viruses and dangerous content by
> MoveNext MailScanner, and is believed to be clean.

(D66 at nic.surfnet.nl).
Aanmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het
Afmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het
tekstveld alleen: SIGNOFF D66