Homo-hysterie: Henk Krol verspreekt zich

Sat Mar 31 01:07:30 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Original Message-----
On Behalf Of Dr. Marc-Alexander Fluks
Sent: vrijdag 30 maart 2007 23:34
[...]
 Morgen gaat het weer over iets anders idioots dat er geen reet toe doet
 en waar nagenoeg *niemand* geinteresseerd in is. Het COC lijkt me een
 compleet gekkenhuis.
 Wat kan het gewone D66-leden uberhaupt schelen waar het COC allemaal
mee
 bezig meent te moeten zijn (afgezien van het manipuleren van de kandi-
 datenlijst en het programma) ?

<
FRITZ:
Maar Marc toch, er bestaan helemaal geen gewone D66-leden,
ook geheel los van hun seksualiteit,
maar om het daarbij te houden,
om niet van jouw vaste onderwerpen af te dwalen:

de gewone homo is getalsmatig sterk vertegenwoordigd onder de D66-leden
(ik houd het maar bij dat wetenschappelijk verantwoorde objectieve
getalsmatige, anders zou ik erbij zeggen dat homo's zich sowieso sterk
vertegenwoordigen onder de D66-leden);

een recent partijleider is homo,
zelfs de huidige D66-partijvoorzitter is homo
en zijn bejubelde D66-partijleider is een nicht als een kathedraal
zoals dat heet...

EINDE FRITZ

Laat staan het D66 electoraat... dat is
 deze dagen toch niet bezig met Poolse homo's en met pausbezoek aan dat
 kutparlement ... kom nou toch !

 Escapisme, dat is het...
 Vooral niet bezig willen zijn met wat er werkelijk speelt.

 Marc Fluks, Amsterdam

--
27-3-2007 16:38