Homo-hysterie: Henk Krol verspreekt zich

Fri Mar 30 23:34:25 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Andre van Wanrooij <a.v.wanrooij at D66.NL>,
>Het valt me in ieder geval op dat jij nog meer aandacht aan de gay-media
>besteed dan ik.

 Omdat de gewone media deze zaak inmiddels zijn gaan censureren (werd hoog
 tijd, wat mij betreft - dit soort censuur is een kwestie van *fatsoen*).
 Maar het gebeurt allemaal nog wel. Wie al het D66-nieuws op het scherm
 krijgt, ziet - na de noodzakelijke dip daarin tijdens de verkiezingen -
 voortdurend al dat homogezeik dat helemaal nergens over gaat.

 D66 wordt volkomen opgeofferd aan de homostrijd terwijl een politieke
 partij zich niet met welke strijd dan ook moet inlaten - de partij dient
 *daarboven* te staan. Een enkele keer speelt er een homo-issue en dan mag
 men van D66 een vrijzinnige opstelling verwachten. Maar verder basta -
 D66 heeft geen donder met de roze spinsels van het COC te maken.

 Het COC heeft D66 volkomen in haar klauwen. Dat diskjockeys 'kunstenaar'
 zouden zijn (de laatste politieke 'doorbraak' die D66 wist te verwezen-
 lijken, voor wie dat mocht zijn ontgaan), komt ongetwijfeld *ook* uit
 het COC (wat zijn MC's eigenlijk - het zal wel dom van mij zijn maar ik
 weet dat soort dingen gelukkig niet). Hier is D66 *maanden en maanden*
 mee bezig geweest terwijl de partij verder naar de haaien ging.

>Dat D66 aandacht heeft voor de problemen van "mijn" achterban geeft mij
>als homo en als D66-er in ieder geval een goed gevoel.

 Ik vind het iets walgelijks, ik heb zo langzamerhand een teiltje nodig.

 Het is dezelfde hysterie als bij AHA. Het denken ontspoort volledig en
 aan de lopende band; er is geen moment rust - het gaat maar door. Nu
 weer over Polen, Bonaire, weigerambtenaren en de Paus. Wat *zijn* dat
 voor punten ? Dit is een politieke partij onwaardig !

 Morgen gaat het weer over iets anders idioots dat er geen reet toe doet
 en waar nagenoeg *niemand* geinteresseerd in is. Het COC lijkt me een
 compleet gekkenhuis.
 Wat kan het gewone D66-leden uberhaupt schelen waar het COC allemaal mee
 bezig meent te moeten zijn (afgezien van het manipuleren van de kandi-
 datenlijst en het programma) ? Laat staan het D66 electoraat... dat is
 deze dagen toch niet bezig met Poolse homo's en met pausbezoek aan dat
 kutparlement ... kom nou toch !

 Escapisme, dat is het...
 Vooral niet bezig willen zijn met wat er werkelijk speelt.