Bron 'roze strijd' D66 blijkt leugenachtige zionist

Thu Mar 29 17:31:57 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder
>Ik ben tegen *alle* mensenrechten. Dat gescherm met de mensenrechten is
>louter een ethisch wapen. Wie dergelijke rechten in z'n vaandel voert,
>is tot alles in staat. Hoedt U voor de eeuwige fatsoensrakker !

 Andre van Wanrooij <a.v.wanrooij at D66.NL>,
>Ik ben graag een eeuwige fatsoenrakker als dat betekent dat ik protesteer
>tegen een overheid die mensen onderdrukt, achterstelt of vervolgt.
>Juist overheden die het niet nauw nemen met mensenrechten zijn tot alles
>in staat. Niet degene die zich daartegen verweren!

 Tja, maar zo werkt dat dus niet...

 Wie een ander iets vreselijks wil aandoen, dekt zich eerst ethisch in,
 wordt eerst zelf een beter soort mens dat met schone handen kan oordelen
 over de medemens. En ontleent daar vervolgens de legitmatie aan de ander
 resoluut de nek om te mogen draaien. Opgeruimd staat netjes !

 De nazi's waren niet voor niets 'Ubermensch', de communisten zagen niet
 voor niets overal 'klassevijanden', de GGZ ontwaart langs bovennatuur-
 lijke weg lui die 'lijden aan stoornissen', en de radio heeft het van-
 daag voortdurend over minderwaardige dikke babies (die ontbijten niet,
 beweren 'deskundige' betweters - die kennelijk zo slim zijn dat ze dwars
 door muren van huizen met daarin louter dikke babies kunnen kijken).

 Ik moet hier dus niets van hebben. Ethiek is iets intens smerigs. En er
 *bestaan* in het geheel geen 'betere' mensen.

>De homoseksuele bevolkingsgroep is een (van de) bestaande trouwe achterban
>van onze partij. Wil je deze steun dan ook liever zien verdwijnen?

 Ze moet zich eindelijk eens *koest* houden. Men heeft veel te veel babbels
 en verzint maar wat.

 Toevallig vandaag zelf zoiets 'aan het handje' gehad. Ik kom net van het
 politiebureau. Iemand, die zich bediend heeft van een valse naam, blijkt
 vorige week een valse aangifte tegen mij te hebben gedaan bij een 'sociaal-
 psychiatrisch verpleegkundige' van de MGGZ/GGD Amsterdam. Kennelijk kan
 zoiets in een land dat de mensenrechten onderschrijft.
 De politie wist weliswaar van niets (op de website van de GGD staat dat de
 politie hierbij betrokken *moet* zijn) maar ene Kim Hoogendijk van de MGGZ/
 GGD wil mij momenteel 'hulp' komen verlenen. Niet bij de gek die (ook nog
 eens bij dezelfde mevrouw) een valse aangifte heeft gedaan.

 Die is immers heel ethisch geweest.
                                                :-(