De baas van D66

Daniel van Kesteren daniel at DLKNET.NL
Tue Mar 27 03:52:07 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marcel van Dalen wrote:

> Nu begrijp ik waarom ik voortdurend op bvmail terug op mijn plaats
> word gezet. Meerdere drilsergeanten zijn blijkbaar mijn meerdere.

Ik ben geen lid van de bestuurdersvereniging, maar misschien zou ik dat
maar eens moeten doen, ben al weer een jaar D66 fractievoorzitter in de
stadsdeelraad van Amsterdam Oud-West. Niet dat dit geluid nou een
aanmoediging is, maar ja, als ik me moeten laten tegenhouden door
drilsergeanten was ik zelfs nooit lid geworden van de stadsdeelraad.

> Nog steeds ben ik van mening dat de landelijke politieke D66 top
> actief belangstelling dient te hebben voor afdelingen en lokale
> fracties.

Ben ik met je eens. Ik ben zelf al heel lang actief in de locale
politiek. Op zichzelf snap ik de fysieke problemen van de top wel om
alles wat er locaal gebeurd, te volgen. Maar dat bedoel je volgens mij
ook niet. Volgens mij gaat het erom dat er een soort terugkoppeling moet
zijn vanuit de locale fracties naar Den Haag. Ik denk dat de locale
fracties wel willen, maar dat het aan het partijbestuur is dat te
faciliteren. Daar ontbreekt het volgens mij aan.

 > Maar mogelijk ontbreekt
 > nog een dienstorder.

Haha. Misschien moeten we die dienstorder komend congres maar eens gaan
geven aan het bestuur.

> Van de reacties van de sergeanten op bvmail word ik enigszins
> mismoedig.

Ik zal lid worden en het eens gaan lezen.

Met vriendelijke groet,

Daniel van Kesteren

http://www.danielvankesteren.nl
http://www.dlknet.nl