Democratisch forum

Sat Mar 24 10:25:44 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 John Wijsmuller <j.wijsmuller at PLANET.NL>,
>Mark Sanders is belast met het Democratisch forum, dus laten we hem
>allemaal gaan helpen om daar een groot succes van te maken.

 De enige plaats waar dit staat is overigens dat 'Klaar voor de Klim',
 verder nergens. En het lijkt me dat we dat 'Klaar voor de Klim' maar
 moeten afwijzen. 'Klaar voor de Klim' is niets anders dan de (neoli-
 berale) hervorming van D66 *zelf*.

 Grapje: alle ideeen van Mark Sanders over D66 staan hier,
    http://www.marksanders.nl/site/cm_bestanden/display_bestand.asp?knop_id=10001840

 Behalve het oerconservatieve neoliberale/libertarische stuk (dat nota
 bene het materialisme verwerpt), waarbij hij Andre Meiresonne (mede-
 auteur verkiezingsprogramma) assisteeerde,
    http://www.gaingate.com/tools/dons/copyright/eigen_benen.htm
 en een sociaal-liberale geloofsbelijding (het sociaal-liberalisme
 'heeft' volgens Mark Sanders 'het antwoord op de uitdagingen van de
 21ste eeuw') in het smoelenboek, is er niet veel.

 (Pseudo)-wetenschappelijke blabla (over ondermeer het 'herformuleren
 van data' en het 'opgeven' van kennis) is er weer wel,
    https://papers.econ.mpg.de/egp/discussionpapers/2005-11.pdf
    http://www.druid.dk/wp/pdf_files/00-8.pdf

 Ik zou hier maar niet te veel van verwachten. Sanders is niet bepaald
 een grote vernieuwer, eerder een oerconservatieve econoom die het
 liefst alle maatschappelijke structuren tot aan de grond wil afbreken.

 Hetzelfde geldt voor de structuur van D66.