Partij voor de Dieren hangt eigen religie aan

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Fri Mar 23 11:18:22 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Friday 23-3-2007 10:59, Henk op xp citeert Jelle Flo:
>Dieren mogen dan weer wel gebruikt worden voor het produceren van
>voedsel of kledij of om medische testen op uit te voeren, en het
>druist in tegen de menselijke waardigheid geld aan dierenwelzijn te
>spenderen dat naar het verlichten van menselijk leed zou kunnen gaan.

Het is toch van de zotte dat voor elk nieuw product telkens opnieuw
dierproeven worden gedaan.
Want zo gaat het heb ik begrepen.
Dagcreme A is bewezen via dierproeven veilig te zijn voor mensen.
Een andere fabrikant wil dagcreme B maken met dezelfde ingredienten
en moet opnieuw dierproeven laten verrichten.
Waarvoor? 1x is genoeg.
Ik hoor het graag als ik me vergis, en de dingen niet zo blijken te gaan.

Glenn.