Kamer bekritiseert unaniem uithaal Pechtold richting Mw. Wilders

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Thu Mar 22 17:20:55 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aris B. schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  OK,

Wat nou,  "OK"? ER is  hier godverdomme geen ok!!!

Er loopt een gek rond die door in de TK gekozen is  en geen antwoord
heeft!!!!

>  het is onder de gordel.

Doet dat er nog wat toe?

>  Maar lees dan ook eens *) de column van Menno Hurenkamp in De Groene
>  Amsterdammer van vorige week; en *)het Editorial van De Groene
>  Amsterdammer van deze week.

Stuur maar door .....

>  Beide tonen glashelder aan

Laat zien !!

 > dat, waar Pim Fortuyn ondanks zijn harde
>  toon, nog het Democratisch fatsoen had

Waar is het fatsoen van Pechtold !!!!!

En wat interesseert  het uberhaupt  of een paar journalisten jouw
kennelijk naar de bek schrijven?  Populisme !!!

>  om critici ook in "hun eigen
>  holen" (Pim) op te zoeken om met ze in inhoudelijk debat te gaan,
>  Wilders ieder debat weigert (met Pechtold sinds die hem in de
>  Kamercampagne aanpakte op de term "moslim-Tsunami"),

En wat was het resultaat van die aanpak?
Mostert  na de maaltijd? Verkiezingen immers gepasseerd inmiddels.

>  ja de overheid
>  bijeenkomsten van Wilders-critici wil laten verbieden.

We leven in een democratie, toch?

Was Rainer-Werner Fassbinder maar hier.

>  Als Kamerfracties front maken tegen Wilders, zegt hij dat dat zijn
>  Calimero-achtige klacht over een "Cordon Sanitaire" versterkt; Als
>  een fractie (zoals de VVD deed) in hoge mate met hem meegaat, roept
>  Wilders naar de burgers: "Zie je wel, ik heb gelijk". Wilders wil dus
>  niet met Kamer-opponenten in debat, en wil buitenparlementaire
>  kritiek door de politie laten wegknuppelen; hij wil alleen maar
>  zichzelf gelijk geven.

Cirkelredeneringen naar vooraf bepaalde uitkomst.

>  Kortom, concluderen Hurenkamp en De Groene: hij is feitelijk een
>  Fascist, en zeker geen democraat in welke betekenis dan ook.

Cirkelredeneringen naar vooraf bepaalde uitkomst, nu door B.Aris.

>  En sinds Pechtolds uitval is Wilders erg stil over dubbele
>  paspoorten;

Oh? Pechtold valt uit > Wilders stil ?
Dat geloof je toch zelf niet, wel?

>  en De Telegraaf bleek geen betrouwbare bron voor een
>  nieuwe hetze.

Vroegah ging het nog om de mensen in de maatschappij, nu
nog slecht over het amateurisme in  de TK.

>  Fraai is het zeker niet; maar blijkbaar wel effectief.

Toon dat dan  maar eens  aan !  En hard. Niet met de onnozele
fanta in jouw hoofd, maar duidelijke lijnen; het oorzakelijke verband!

 > En Fascisten
>  moeten op hun eigen niveau worden aangepakt, omdat je dan ook hun
>  achterban buiten de Politiek aanspreekt op een manier die ze
>  verstaan.

Als je er nu  eens naast blijkt te zitten met je zgn. "effectiviteit"?

Henk Elegeert