Pechtold: Heeft Mw. Wilders soms een dubbele nationaliteit ?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Mar 21 08:47:44 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk op xp schreef:

> Dat zo´n  man het tot lijsttrekker schopt ....
> Het wachten is op Wilders die de 'inconsequenties'
> van Pechtold gaat blootleggen.
>
> Nou laten we hopen dat het uit de lucht gegrepen artikel is.
Nee, dat is het niet. Alexander ten voeten uit, en inderdaad, Henk, dom,
want wie kaatst kan de bal verwachten. AP speelt het keer op keer op de
man, zoals hij dat ook intern bij D66 heeft gedaan en de partij mede ten
gronde heeft gericht. Ondanks Schouws mooie uiting over de bal en de man
gaat AP rustig door. Want scoren zullen we. We wachten op de volgende
move van Wildes, die sowieso een appeltje te schillen heeft met D66, en
nu hard gaat terugslaan, ben ik bang. En met z'n vijftien zetels in de
peilingen heeft dat meer impact dan AP met z'n twee zetels. (De Armenië
zetel tel ik niet mee).