Pechtold: Heeft Mw. Wilders soms een dubbele nationaliteit ?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Mar 21 08:23:05 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heeft Pechtold niks anders te doen?
We vragen toch ook niet of mevr. Pechtold misschien een dubbele
nationaliteit heeft, ze zit toch niet in de kamer.
Niet dat ik het met hem eens ben maar dit gaat me toch te ver. Moeten we dan
zijn of haar echtgenoten, ooms, tantes, neven en nichten gaan screnen
voordat men mag deelnemen, zonder dat je in het prive van gaat zitten
wroeten.
Het gaat toch over hem, hem alleen.
Je moet zeker toch iets om je in de kijker te spelen, zo heb je formule om
D66 helemaal af te breken. Maar och, hij is de leider van D66 toch?

Ger