Plasterk: D66 streeft 'koloniale toestand' op Bonaire na

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 18 15:06:26 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Begrijp je nu wat ik bedoel, Fritz? Iemand verziekt hier de boel. Dat maakt een open en prettig, eventueel hard maar wel fair gesprek onmogelijk. Deze man springtr nu op jouw rug en mept "over jouw rug".
Dat bedoelde ik, ik zat er al op te wachten.
Ik laat daarom die lijst de lijst maar even. Jullie mogen muizenvlerk hebben, ik lust zijn tiep niet.