Plasterk: D66 streeft 'koloniale toestand' op Bonaire na

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 18 14:07:08 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

---- Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl> schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik begrijp geen woord van je onsamenhangende standpunten en je
> argumentatie.

Jeetje, je lijkt Muizenvlerk wel.
Iets is onsamenhangend, of komt als onsamenhangend over, als je niet in staat bent de ander te volgen. Dat kan twee oorzaken hebben: zender, of ontvanger.
Ik ervaar jou, als we toch aan het evalueren slaan, als een bijzonder eenzijdige, homo-lobbyistische gelijkhebber, die koste wat het kost, z'n idee erdoor gedrukt wil hebben. Als een afgesloten ontvanger dus. Ik confronteer je met allerlei merkwaardige tegenstrijdigheden en met tegenwerpingen die misschien niet leuk zijn, maar wel hout snijden. Daar WIL je niets van begrijpen, Fritz.
Je mooi, formeel cortrecte verhaal over discriminatie kan ik volgen, maar vind ik onrealistisch. Kan jij eigenlijk mijn verhaal volgen over rekening houden met lokale gevoeligheden en gebruiken? Of ben ik dan ineens iemand die discriminatie verdedigt, homo's afzeikt en onsamenhangend praat.
Ammehoela, Fritz. Haal je gelijk maar bij de muizenvlerken van deze wereld, ik heb er zo langzamerhand tabak van.
Aju.