Plasterk: D66 streeft 'koloniale toestand' op Bonaire na

Sat Mar 17 23:04:13 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 16-mrt-2007, at 10:46, Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Makkelijk he, scoren over Fritz rug.

Fijzinnige opmerking meneer Van Meeteren.

> Maar inderdaad, mijn visie komt voort uit vele studieen en lange,
> verre reizen, en veel gespekken over de hele aardbol.

Dan toch hoogstens *monologen* over de hele aardbol.

> Daardoor zie ik dingen vaak anders dan anderen,

Dat gaat ook op voor iemand die aan een ernstige
persoonlijkheidsstoornis lijdt.
Die ziet dingen ook vaak anders dan anderen. Zoiets zegt dus helemaal
niets.

> en in veel gevallen heb ik ook gelijk.

Hein van Meeteren, jij hebt zelden gelijk.
Maar jij gelooft wel heel erg graag dat je in veel gevallen gelijk hebt.

> Maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee dingen.

Goh?

> Ik heb dus geen zin meer om me aan te passen aan het hele correcte
> circus rond D66 en andere bestuurspartijen.

Typisch de rationalisatie van iemand die zijn eigen politieke
carrière door strategische miskleunen en eigen onbenul volkomen naar
de bliksem heeft geholpen.

> Ik leef in de Real World, en niet in een bestuurlijke fata morgana.

Het lijkt me duidelijk dat je voornamelijk in je eigen wereld leeft.
In een wereld waar Hein van Meeteren geweldig intelligent is en alles
weet. Wat zeg ik, waarin Hein van Meeteren eenvoudigweg geniaal is.

> En als u last heeft van mnderwaardigheidsgevoelens die overgebleven
> zijn uit uw mishandelde jeugd, ga dan naar professionele hulp en
> loop hier iet te projecteren als een bejaarde toverlantaarn,

Typerend: het hele idee dat je last hebt van een
minderwaardigheidscomplex is al dermate bedreigend dat je meteen weer
in de externalisatie schiet.

Erik vdMb