Saba en Sint Eustatius: geen homohuwelijk

Sat Mar 17 22:51:59 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 16-mrt-2007, at 11:18, Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik heb geen homofobie, maar een fobie voor veblinde partijgenootjes
> die alles beter weten.

Kortom, je hebt een fobie voor jezelf. Maar dat is toch geen nieuws?

> Voor ánderen. En niet in staat zijn de neergang van hun eigen
> partij open en eerlijk tegemoet te treden.

Maar Heintje toch. Zelf vertel je ruim zeven jaar na dato nog altijd
de grootst mogelijke onzin over je eigen aandeel in het einde van DB.NL.
Dus zou je eerst eens iets aan die balk in je oog willen doen, voor
je anderen de les gaat lezen?

> En homo's druk ik aan m'n hart. (daar bljft het wel bij).

Voor die homo's misschien ook maar het beste.

Erik vdMb