Plasterk: D66 streeft 'koloniale toestand' op Bonaire na

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Fri Mar 16 18:55:21 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joris van den Wittenboer schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Waarom gelukkig?
>
>  Bonaire wil een soort Groningen worden...een gemeente van
>  Nederland....Als zij uitzonderingen mogen maken waarom andere
>  gemeenten niet?

Andere gemeenten  doen dat  ook. Ze maken daarbij gebruik van
hun autonome bevoegdheden.

Dat het allemaal niet erg duidelijk is ben ik met je eens. En dat het
vragen oproept ook. Eerder heb  ik  al gewezen op de veranderende
verhoudingen die mede door decentraliseren volkomen ondoorzichtig
aan het worden is. Waar welke verantwoordelijkheden nu precies
zijn komen te liggen ??? Zeg  het  maar ....

Henk Elegeert