Voorklimmen: Gerard Schouw blijkt auteur van 'Klaar voor de klim' *en* voorzitter van D66

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Mar 16 13:21:44 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mag ik mijn partij D66, én Gerard Schouw,  van harte feliciteren met de
gedeeltelijke overname van mijn 10-puntenprogramma dat ik drie jaar
geleden indiende? Nu de partijnaam nog (Liberaal Democraten), een andere
"Leider" en toenemend vermogen tot kritisch zelfonderzoek.  Verder nog
je houden aan kiezersbeloften, meer tolerantie ten aanzien van gelovigen
en minder one-homo=issues.
Misschien gloort er dan enig licht aan den horijzon.