Plasterk: D66 streeft 'koloniale toestand' op Bonaire na

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Mar 16 10:46:01 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:

> Ik denk dat je geblaat vooral veel heeft te maken met je wens om jezelf
> te zien als geniale alles beter wetende en beter begrijpende man.
> Verexternaliseerd minderwaardigheidscomplex, kortom.
Makkelijk he, scoren over Fritz rug.
Maar inderdaad, mijn visie komt voort uit vele studieen en lange, verre
reizen, en veel gespekken over de hele aardbol. Daardoor zie ik dingen
vaak anders dan anderen, en in veel gevallen heb ik ook gelijk. Maar
gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee dingen. Ik heb dus geen zin
meer om me aan te passen aan het hele correcte circus rond D66 en andere
bestuurspartijen. Ik leef in de Real World, en niet in een bestuurlijke
fata morgana.
En als u last heeft van mnderwaardigheidsgevoelens die overgebleven zijn
uit uw mishandelde jeugd, ga dan naar professionele hulp en loop hier
iet te projecteren als een bejaarde toverlantaarn, ja? :-))))))