Plasterk: D66 streeft 'koloniale toestand' op Bonaire na

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Mar 16 00:58:39 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin Lentink schreef:
> Ah. Je bent geen lid meer.! Weten ze dat nou aan de Laan van
> Meerdervoort ook al? Moet ik Hans even bellen? Of, eh....
Jawel hoor, ze hebben zojuist weer m'n bankrekening weten te vinden.
(M'n mening is niet zo belangrijk, zolang m'n geld er maar is). Gewoon
lid dus.

> Laten we het eens omdraaien. Vind je het denigrerend om tegen mensen
> te zeggen dat ze een heteroseksueel huwelijk moeten invoeren als ze
> daar geen zin in hebben?  Omdat JIJ dat zo noodzakelijk vindt?
> Empathie, weet je wel?
Waar is godesnaam wordt de heterosexuele variant met dwang ingevoerd? Je
maakt me nieuwsgierig. .

> Ja hè. Weerzinwekkend. Waartoe zou nu die UDHR toe dienen, vraag ik
> mij zo af? Vast weer zo'n gratuite babbel van die Westerse
> sociaal-liberalen, wat!  Zo'n Mugabe, daar moeten we ons natuurlijk
> niet mee bemoeien, da's  hun cultuur.
Man oh man, dit meen je niet. Maar inderdaad, Mugabe kan opvallend
makelijk zijn zin doorvoeren. Ik heb nog geen dansende homo;s tegen hem
zien protesteren. Voor de rest is hetgeen je zegt verwarde onzin, als ik
zo vrij mag wezen. Wat vegelijk je nu? Een land dat geen homohuwelijk
wil met Mugabe? Zelfs en plaggenhutbewoner moet éven nadenken voordat
hij zo'n vergelijking maakt.
> Het was je waarschijnlijk een beetje ontgaan, Hein. Niet wij doen
> krampachtig of Bonaire Nederand is, maar Bonaire wil graag bij
> Nederland horen. Van mij hoeft dat niet persé hoor. Ze hadden ook
> gewoon bij de Antillen kunnen blijven, of een combi met Aruba, of
> Curacao kunnen sluiten. Maar dat willen ze niet. Ze willen bij
> Nederland horen....
Zal ik je ens wat vertellen , jongeheer Lentink? De Cariben zullen
altijd de Cariiben blijven. Welk bstuurssystem je er als bestuurder ook
overheen wil gieten.