Verwildering stuwt PVV naar 17 zetels

Mon Mar 12 23:36:23 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoe het ook zij, Bart, er is toen niet snel en adequaat rechtgezet wat
niet bedoeld was, we dachten van Pim af te zijn maar het resultaat was
dat hij zonder LN doorging en zin achterban explosief steeg...
Belangrijker nu is dat Pechtold niet veel anders opereert, niet naar
kiezers duidelijk maakt de punten wel serieus te nemen maar anders te
zien of aan te vullen...

Fritz van Rikxoort