Verwildering stuwt PVV naar 17 zetels

Mon Mar 12 18:36:32 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je hebt gelijk dat het maar een voorbeeld was van verkeerd omgaan met
tegenstanders (door hen zwart te maken kiezers van je vervreemden)
i.p.v. door kiezers gedeelde gedachten weerleggen en/of aanvullen.
Maar het is wel een belangrijk voorbeeld voor D66 geweest, hoe Thom Pim
zwartmaakte en zo net als veel andere partijen NB ons sympathiek gezinde
kiezers vervreemde. SP en CDA spinden toen garen door niet zo mee te
drammen, nu zie je opnieuw dat de SP en CDA wat rustiger reageren op nu
Wilders, alleen de VVD heeft geleerd van zijn fouten en schaart zich nu
bij hen door genuanceerder om te gaan met de gedachten die Wilders
uitspreekt en veel kiezers delen.

Fritz van Rikxoort