Citaten: Richard Dawkins on atheism and religion

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 11 21:30:17 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik laat graag iedereen de gelegenheid om zelf na te denken over de
> citaten, die voor mij voor een flink deel nieuw waren overigens, in
> plaats dat ik mijn eigen visie opdring. Geregelde lezers van de lijst
> zullen trouwens wel een aardig idee hebben in welke richting ik denk.
Een mening, visie of inzicht op een discussielijst zetten
veroorzaakt...inderdaad, discussie. Een paar citaten op een lijst meppen
slaat de discussie dood. Dat is het verschil. Misschien moeten we nog
maar eens praten over het fenomeen discussie. Deze lijst heet toch
"discussie"-lijst? En niet  "citaten"- lijst.
En nee, ik heb geen idee of je een religie-hater bent. Ben je dat?