(Muijz-Meet) Re: Gaan we voor een Erik-loze D66-lijst ?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 11 13:38:22 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik kreeg een email van de forumbeheerder met daarin een mail van
> Pechtold aan een secretaresse, en van die aan de lijstbeeheerder.
> Pechtold verwees naar mijn bericht en verzocht de betreffende uitingen
> van Van Meeteren met de meeste spoed te verwijderen.
Dat kunt u dus bewijzen. Mooi, hier met die bewijzen.
> Je hebt met Dittrich een en ander bespoken. Wat was de reactie van
> Dittrich?
>
> Die vond het gemiemel van Van Meeteren volslagen flauwekul.
Dat kunnen we nagaan. Ik heb met Boris in die tijd veel opgetrokken, we
voerden samen campagne, en hij heeft een keer smakelijk gelachen om
...jazeker, het gezeuik van Muijzenberg. "Is die die zeikerd?", vroeg
hij een keer lachend. Jazeker, zei ik. "Niets van aantrekken", zei hij,
en daarmee was de kous af.

Oh-oh wat heeft onze Erik weer gejokt vandaag. Foei, Erikje.