Daar Gaan We Weer!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 11 13:29:59 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:
> Ik heb twee keer aangifte tegen u gedaan,
>
> Mag ik repliceren met een citaat?
Dat mag u altijd, maar het heeft geen zin, want niemand leest deze draad
meer. Van mij mag het, maar ook dat heeft geen zin want uw "citaten"
zijn altijd vervormd, out of context of puurweg verzonnen. Maar ga uw
gang, we hebben vrijheid van uiting.
> "Glibber dus niet weg voor deze kleinburgerlijke aangifte-mentaliteit,
> die inderdaad doet denken aan bepaalde Volk en Vaderlanders die
> medeburgers verdacht maakten bij de bezettende autoriteiten.
> U moest u diep en diep schamen, lafaard."
Wat een prachtig citaat! Treffend! Geheel en al adequaat op het
miezerige NSB/DDR-gedoe van verraden, adressen aangeven, burgers
bespieden en verdacht maken bij de autoriteiten.

> (Hein van Meeteren op deze lijst; Thu, 7 Oct 2004 15:55:53 +0200)
Ach, ik was het zelf. Ik maak mezelf bij deze een compliment.
> [...]
gang, we hebben vrijheid van uiting.

> "De enige aangifte die ik heb gedaan is wegens STALKING, en wel tegen u."
Dat was er één. En daarna kam de smaad, mijn beste.
> (Hein van Meeteren op deze lijst; Mon, 13 Dec 2004 00:05:23 +0100)
Fijn dat u dat zo bijzonder goed bijhoudt.
> Dus hoe kunnen het er dan twee zijn geweest?
Haha, omdat het er twee wáren.
> En dan nog iets:
Oh jee, we gaan gewoon door. Tijd zat, nietwaar?
> "Mocht iemand echter iets willen weten over de aangifte wegens
> smaad die ik afgelopen augustus tegen EvdM heb gedaan (...)."
>
> (Hein van Meeteren op deze lijst; Fri, 18 Oct 2002 14:08:13 +0200)
>
> Kortom de enige aangifte die je jegens mij hebt gedaan was volgens
> jou wegens STALKING, en wel wegens smaad. Snap je wel? Nee?
Wat ik snap is dat ú er gen snars van snapt. Maar dat geeft niet, dat is
al jááren zo.
> U kunt dat nagaan bij de politie regio Amstelland.
>
> Ik *ben* dat nagegaan bij de politie regio Amstelland.
Dat zat er dik in, met uw mentaliteit.
> Er was daar slechts één aangifte bekend, maar die was niet
> ter zake van stalking en ook niet ter zake van smaad.
> Zie lijstarchief.
Dan moet u dat nogmaals uitzoeken. Want die twee aangiften zijn gedaan,
hoor. Dus vlug, op die beentjes, jasje aan en hupsakeer naar de politie.
Uitzoeken, tot op  de bodem, want u bent voorgelogen door de heilige
hermandad!

> De reportage staat niet meer online, maar er was 1 foto bij
> van jouw woonomgeving,
Juist ja, stalking.Zoals één kinderpronofotootje ook al genoeg is.

> Omdat je kennelijk de weg een beetje kwijt was
Nee, ik was de weg niet kwijt, u bent al jaren de weg kwijt en u hebt me
gestalkt en kom niet met deze kutsmoesjes aankakken want u maakt uzelf
er nog weerzinwekkender door.
> Dat noem ik stalking.
>
> Dat zou ik maar laten, want je maakt je aldus schuldig aan
> een strafbaar feit.
Meneer u hebt me gestalkt. En ik heb er genoeg van.
> Het is weliswaar een klachtdelict, maar je loopt er toch een
> zeker risico mee, zeker als mediator.
Meneer u stalkt, u plaatst leugenachtige artikelen in wikipedia, u liegt
alhier.Dieerf BAH!
En  nu hup naar dat politiebureau en AANGEVEN!!!!!
En voor de rest heb ik er genoeg van, u zoekt het maar uit met uw
geneuzel en gezeur.
Aju!!(Het is veel te mooi weer)