Verwilderen: Nova-'Rondom 10': 1-0

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 11 13:16:40 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
> Een uur later redde Mabel Van Oranje - Wisse Smit de avond door in enkele
> seconden bij Nova en passant datgene te zeggen waar 'Rondom 10' een uur lang
> niet aan was toegekomen.
>
> Deze jongedame heeft duidelijk wat in haar mars.
Ook ik was aangenaam getroffen door Mabel. behalve een beschaafde en
charmante uitstraling (nooit weg) heeft ze een heldere geest en het hart
op de juiste plaats. Vrijid van meningsuiting niet laten ontaarden in
beledigen, bijvoorbeeld, iets waar ik mee kan instemmen (hoewel naar
mijn visie zelfverdediging hard mag zijn). Democratie bewaken, neem haar
(lá democratie!) niet voor granted. Grappig dat in een tijd van verbale
en culturele verproletarisering het Koninklijk Huis (weer) het voortouw
moet nemen. Ziehier de grote fout van de Republikeinen (die vaak
voorgaan in de vergroving van taal en de verplatting der zeden).