Verwilderen: PVV'er blijkt kwakzalver met justitieel verleden

Sat Mar 10 10:23:47 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zag dat er inzake dat rare debat donderdag naar Wilders werd terugge-
slagen vanwege PVV'er Dion Graus (deze zou op zijn beurt vriendinnen in
elkaar slaan).

Nu ken ik al die nieuwe kamerleden (nog) niet dus maar even gekeken
op,
   http://www.tweedekamer.nl/kamerleden/alle_kamerleden/graus_dion_jean_gilbert/index.jsp

Daar staat bij onderwijs,
   Phytotherapie
en bij loopbaan,
   1999-2002 Managing Director Anisane/Chassot NL
   2002-2003 Manager Nutraceuticals Chassot/Vetoquinol Benelux

-> Voor de goede verstaander: deze man is kwakzalver. Da's wel een tikkel-
   tje erger dan het inslaan op verloofdes.

Men vindt dan,
   http://www.anisane.com    - http://www.dopharma.nl
   http://www.chassot.com    - http://www.chassot.de
   http://www.vetoquinol.com - http://www.vetoquinol.ca

Als men dit eenmaal heeft, vindt men gemakkelijk het justitieel verleden
van Dion Graus,
   http://en.wikipedia.org/wiki/Dion_Graus
   http://www.nrc.nl/dossiers/verkiezingen2006/article569094.ece/Dion_Graus%2C_nooit_veroordeeld

In het NRC-Handelsblad artikel staat over het bovenstaande ondermeer,
   Graus is niet scheutig met informatie. Hij spreekt over 'veterinaire
   studies'. Graus: 'Daar ben ik succesvol in geworden. Ik heb altijd
   heel veel succes gehad. En als je succes hebt, wat ik al van kinds af
   aan heb, dan heb je ook tegenstanders. Maar ik heb ook heel veel
   medestanders. Zoals mensen die onder mij gewerkt hebben. Ik was bijna
   vier jaar directeur van een groot farmaceutisch bedrijf.'

   Welk bedrijf was dat?

   'Dat ga ik natuurlijk niet zomaar zeggen.'

   Waarom niet?

   'Ik wil wel eerst met dat bedrijf overleggen of ze wel in de publiciteit
   willen.'

   Het is niet ongebruikelijk dat Tweede Kamerleden vertellen waar ze gewerkt
   hebben.

   'Mijn cv is nog niet gepubliceerd.'

Daarna volgt de ontmaskering door mensen die men ook tegenkomt op de boven-
staande web-sites (mensen die zelf waarschijnlijk ook niet deugen, trouwens).