Standpunt.nl: Wilders verrijkt politieke debat

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Sat Mar 10 08:00:03 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Erger is dat partijen als PvdA en VVD maar ook CDA en ons eigen D66
>  nauwelijks specifieke antwoorden hebben op vragen wat we qua
>  maatschappelijke en sociale orde in ons land en in het bijzonder van
>  immigratie en integratie daarbovenop wel en niet moeten verlangen en
>  bereiken en (laten) handhaven.

Eens  Fritz. Ik zie in toenemende mate bemoeienis van overheden, maar
dat leidt nog niet bepaald naar verbetering(en).

>  Laat staan op vragen welke beleidsdoelen en maatregelen nu wel en
>  niet effectief zijn i.p.v. verspilling en regelspel.

Met een welzijnssector die op tilt staat, kan het dan anders?  Ook de
bestuurlijke vernieuwing die op veel plaatsen nog lijkt te moeten gaan
aanvangen ...

>  Oorzaak m.i. toch de taboesfeer rondom wat Wilders e.v.a. denken en
>  soms maar meestal helaas niet hardop zeggen en zichtbaar maken.

Eens Fritz, het zet nog meer druk op de ketel....

>  Dat geldt niet alleen vanuit autochtonen maar ook vanuit allochtonen.

Yep !

>  Wie niet tussen en met hen leeft weet nauwelijks iets van hen.

Yep...

>  .... Er verandert in kikkerlandje nog steeds te lang niets
>  en ik ben het met Marc eens dat we zo niets opschieten met allerlei,
>  ook hele andere, lastige maatschappelijke vraagstukken.

Eens ...

>  Prettig weekend allen !

Eenzelfde ...

Henk Elegeert