Verwilderen

Sat Mar 10 00:14:47 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Dit mag je me uitleggen. Of je bent echt gek, of ik zie iets niet.

 ...ik verduidelijkte daarop de door mij gezette vraagtekens rondom
 al dat gekrakeel pro en contra Wilders... ik ben zelf een scepticus,
 da's wel duidelijk. Dat ideologische gedoe is aan mij niet besteed.

 Tjerk daarop,
>Het spijt me, ik geef het op.

 Maar is het niet beter, zelf te zeggen wat je vindt ? Ik neem aan dat
 jij tegen Wilders bent maar kennelijk is er geen probleem of zo ?
 Als dat zo is, waarom reageren mensen dan op Wilders alsof ze door
 een horzel gestoken zijn ?

 Ik ben dus voor die derde weg. Dat deed ik al voordat Fortuyn kwam.
 Sterker nog ik heb hier voorspeld dat er iemand als Fortuyn zou
 komen. Kennelijk wil iedereen thans dat Wilders de opvolger van
 Fortuyn wordt. ...ik dus niet... ik vind dat de politiek voortdurend
 zelf onderdeel van het probleem is. Vandaar dat het steeds uit de
 hand loopt met zowel die politieke correctheid als de rechtse reactie
 daarop.