Verwilderen

Fri Mar 9 23:04:40 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik hield een exposee over het niet-adresseren van het immigratie-probleem
 en Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL> zegt daarop...
>Het komt me voor, dat je nogal discriminatoir bezig bent,
                                ^^^^^^^^^^^^^^
                                      ??
 Zojuist forwarde ik een 'Rondom-10'-aankonding van een uitzending die
 gewijd is aan exact hetgene dat ik hier heb opgemerkt. Ik had opnieuw
 feilloos door wat er werkelijk speelt. Tjerk, don't blame the messenger.

 Gisteren werd de Tweede Kamer opnieuw hysterisch. Het is buitengewoon
 ernstig dat dit soort dingen uberhaupt gebeurt - uiteraard loog Khadija
 Arib, net zoals Hirsi Ali loog - maar kennelijk doet dat er niet toe.
 Immigranten mogen liegen want de waarheid is te pijnlijk of zo...

 Merkte ik van de week nog op...
>Ik mag dan voor het nieuwe kabinet zijn, ik besef heel wel dat het moge-
>lijk is dat we terugkeren naar de politieke correctheid.
 ...inmiddels lijkt de terugkeer van de politieke correctheid daar. De
 gevestigde politieke partijen lanceren momenteel Wilders net zoals ze
 destijds Fortuyn gelanceerd hebben.

 Ik was destijds zeer tegen Fortuyn (ik heb hier wel eens bekend dat ik
 stond te juichen toen hij vermoord werd). Okee, Wilders lijkt mij minder
 schadelijk. Maar ik zie dat de gevestigde politieke partijen pogen te
 doen voorkomen dat er niets gebeurd is de afgelopen 5 jaar.

 Leren van fouten is er beslist niet bij.
 De domheid is weer terug.