Gaan we voor een Erik-loze D66-lijst ?

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Mar 9 22:11:42 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Die angst van jou, dat een beschuldiging jegens jou op deze lijst
gearchiveerd wordt en dat je dan als je dreigt tot lector Mediation te
worden benoemd, dat toch niet wordt omdat Erik hier iets heeft gesteld
(moreel defecte clown?), daar zou ik afstand van nemen. Volgens mij scheelt
dat in tijd,gemoedrust en slaap. Dat archief wordt zelden geraadpleegd, en
bij de Muis-Meet meetmouse is raadpleging ook niet nodig, want echt alle
argumenten zijn al uitgewisseld.

Groet,

Tjerk