Verwilderen

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Thu Mar 8 11:00:29 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

Dus ik als Nederlander in het buitenland ga straks
mijn paspoort verliezen omdat ik volgens Wilders geen
echte Hollander ben?

--- Henk op xp <HmjE at Home.nl> wrote:

> Ik maak me dan dus ook ernstig zorgen om die in het
> buitenland
> wonende Nederlanders die met een overjarige beelden
> over
> het geboorteland met minstens zo populistische
> tendens die
> Nederlanders ten onrechte bestoken die uit deze
> democratische
> pulp nog iets tastbaars trachten te destilleren dat
> nog de moeite
> waard is. Wie gaat hen hun achterstand laten inzien,
> en dat ze
> er volstrekt langs zitten met hun oude
> [...]

What kind of emailer are you? Find out today - get a free analysis of your email personality. Take the quiz at the Yahoo! Mail Championship.
http://uk.rd.yahoo.com/evt=44106/*http://mail.yahoo.net/uk