Gaan we voor een Erik-loze D66-lijst ?

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Mar 8 01:46:02 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert,

De lijst wordt erdoor verstoord, ik raak bij zo'n terugkerende oprisping
-die overigens wel heel makkelijk is op te roepen, zeg- het overzicht van de
voor mij relevante emails op mijn privélijst kwijt, maar verbaas me bovenal,
dat die frustratie in een klein gezelschap over iets zo over en weer kan
doorgaan en dat ze beiden ook moeten doorgaan, zo van dat bellende
stelletje: Jij hangt op, neen jij , neen jij hangt op en zo door. En dat ad
infinitum: God zal een dure telefoonrekening krijgen, en als hij al geen
ietsist was, zal hij het dan worden: hij zal denken van ik weet het niet,
maar er moet daar toch iets zijn.

Toch Mira?

Groet,

Tjerk