Verwilderen

Wed Mar 7 18:05:29 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>Jouw insteek lijkt me helder: zolang er immigranten binnenstromen
>wordt het steeds erger.

 Ja, het is een demografisch probleem - geen cultureel/religieus.
 Dat laatste houden zowel de politiek-correcten als de 'nieuwe poli-
 tiek'-correcten ons alleen maar voor. Maar het is domweg onjuist.

 Vandaag in het nieuws: 40% van de Amsterdammers die op 1 januari werd
 geboren, heeft een dubbel paspoort (de meeste Marokkaan).

>Hoe meer we ons gaan afsluiten van 'anderen', de 'boze buitenwereld' zo
>je wilt, hoe verkrampter het klimaat, is mijn stellige overtuiging.

 De immigranten sluiten zichzelf uit, ze segregeren zichzelf. Neder-
 landers worden (in Amsterdam) domweg weggejaagd. Dat is overigens al
 jaren zo. Politiek-correcten bestuurders stapten 20 jaar geleden al
 winkels van Nederlanders binnen om te zeggen dat ze weg moesten -
 want er moesten immigranten in. Dat beleid is er duidelijk nog steeds.

 Zo wordt het alleen maar erger.

 Jij lijkt te staan aan de kant van de politiek correcten. Ik sta aan
 geen enkele kant - het feit dat ik niet politiek correct ben, betekent
 beslist niet dat ik aan de kant van lieden als Wilders sta. Ik kies
 nog steeds voor de derde weg - en dat deed ik al voordat we ooit van
 Fortuyn gehoord hadden.