Gaan we voor een Erik-loze D66-lijst ?

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Tue Mar 6 10:22:57 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Hein, als iedereen alle onzin of kleine onwaarheden of verdraaide
citaten of bijna-waarheden zou moeten weerspreken, dan werden we allemaal
gek. Af en toe tot tien tellen zou je sieren - en dat geldt ook voor Erik.

Op 06-03-07 heeft Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl> het volgende
geschreven: